BOKA BANA
Superscript

Information om fakturering från Mölndals Tennisklubb

Tennisskolan, dvs gruppträningen som bedrivs av både vuxna och barn och ungdomar, faktureras i samband med eller i förskott vid varje terminstart.

Du kan läsa om vilka summor du kommer att faktureras för ditt deltagande i tennisskolan på den här länken. På höstterminen kommer vi också att lägga till något som heter "Anmälningsavgift", som är på 500 kronor. Denna avgift är en deposition för påföljande termin, och dras av från fakturan för vårterminen.

Om du bestämmer dig för att sluta hos oss, och meddelar klubben detta före den 1 december så återbetalas avgiften till fullo.Om du avanmäler dig efter den 1 december så behåller klubben avgiften.

Varför har vi en sån avgift? Klubben planerar in verksamhet med god marginal innan vårterminen börjar, och om någon avanmäler sitt deltagande sent får klubben ganska mycket merarbete för att anpassa schemat på nytt för att alla ska få en så rolig och utmanande tennis som möjligt.