BOKA BANA

Jobba hos oss!

Jobba på Mölndals TK?

Inför hösten våren 2024 söker vi nya engagerade timtränare då verksamheten växer. Är du intresserad så skicka in din ansökan idag! Skicka mail till klubbchef August som du når på: august@molndalstk.se

Om Mölndals Tennisklubb

Mölndals Tennisklubb grundades 1956 och är en uppskattad och etablerad mötesplats för tennisentusiaster i Mölndal. Vi är en breddförening med ca 700 medlemmar med verksamhet och aktiviteter för alla åldrar, allt från vår populära ungdomsverksamhet till seniortennis. Vi har även en omfattande verksamhet när det gäller tävlingsspel, t ex vår stora årliga juniorturnering Mölndal Tennis Open samt Stigs Pokal. Hos oss är alla tennisälskare välkomna; såväl nybörjare som veteraner.

Verksamheten bedrivs per idag med fyra inomhusbanor respektive fyra utomhusbanor. Framgent kommer Möndals TK att flytta till en ny hall i de centrala delarna av Mölndal när Västlänken behöver marken som klubben idag har sin hall på. När exakt detta sker är idag oklart.