SÄSONGSAVSLUT

Så är det snart slut på ännu en säsong. Den 17 december är det sista dagen för gruppträningar, abonnemang, och seriespel. Nästa gång det blir ordinarie träning blir den 8 januari. Men det betyder inte att det är slut på tennis i tre hela veckor. Håll utkik på matchi efter aktiviteter och grupptimmar under de dagar då vi är här. Sedan finns naturligtvis alla våra fina banor till uthyrning, sedvanligt.

AKTIVITETER UNDER LOVDAGARNA

Lunchtennis och privatlektioner kommer att ske på många av lovets dagar, så om du sitter hemma och har tråkigt, så kolla in vår sida på matchi för att se vad du kan vara med på. Vi vill också flagga för våra mellandagsfeelings, som är rabatterade privatlektioner med Aurelia i vecka 52 och vecka 1.

LADIES NIGHT I DECEMBER

Förra gången vi gjorde detta var det fullsatt, så nu laddar vi om med en ny härlig upplaga av Ladies Night. Som vanligt blir det ett stort gäng härliga spelare som lever runt på banan, och efter tennisen blir det pizza. Aktiviteten går av stapeln den 20 december från klockan 17. Vi håller på till 20.00. Bokas på matchi – först till kvarn!

KLUBBMÄSTERSKAP

Vi börjar det nya året med en smäll, som tur är. Under första veckan på det nya året arrangerar vi Klubbmästerskapen. Du kommer väl? Du anmäler ditt deltagande på matchi genom att fylla i det här formuläret.

Deltagande i KM kräver medlemskap i klubben. Vi kör juniorklasser, motion och elit på herr och damsingel samt en spännande generationsdubbel med mycket familjekänsla. Anmälan stänger den 20 december, så vänta inte med denna!

ÖPPETTIDER I HELGERNA

Under vecka 51,52 och vecka 1 kör vi med öppettider mån-fre 10-18 i receptionen, och om du har frågor eller ärenden så är du hjärtligt välkommen då. Förbehåll tages förstås för röda och lediga dagar, då det är stängt.

FAKTURERING FÖR 2024

Vi kommer skicka ut vårens fakturor med start mitten av december. Först ut är abonnemangen och medlemskap därtill, sedan kommer tennisskolornas fakturor med medlemskap i januari.