Det går enkelt att att boka privatlektioner via matchi.se. Privatlektioner kostar 695kr per tillfälle, bollar tränare och bantid ingår. Privatlektioner kan endast bokas och betalas av en person. Vill man vara fler på lektionen så kan man skriva det som kommentar på bokningen med ingen extra kostnad. Max 2 personer kan dela på en timmes privatträning.

Det går också att köpa på sig ett så kallat 5- eller 10-kort. Pris för 5 lektioner är 3350kr, 10 lektioner 6500kr. Tala med Björn i receptionen så hjälper han er.

Du vet väl om att du också kan ge bort privatlektioner? Antingen genom att köpa ett presentkort som, bland annat, mottagaren kan använda för privatträningar. Presentkortet kan också användas till nästan allt annat i klubben. Beställ dina presentkort på matchi, eller tala med Björn i receptionen.

Vänligen gå in på www.matchi.se/facilities/molndalstk för att se vilka tider är tillgängliga att boka. Det går också bra att maila till niklas@molndalstk.se och efterfråga specifika tider efter överenskommelse med tränare. Vi erbjuder privatträning för såväl juniorer som seniorer.