BOKA BANA

Mölndals Tennisklubb är en tennisförening med 8 tennisbanor (4 inne och 4 ute) som i dagsläget har drygt 700 medlemmar.

Vi är en klubb som utvecklas och tittar framåt med visioner för framtiden. Vi har en uppskattad träningsverksamhet samt flera junior och seniorlag som är ute och tävlar regelbundet. Vi anordnar flertalet tävlingar där det finns möjlighet att synas under dessa samt i vårt välbesökta Instagram. Sponsorer spelar en stor roll i föreningslivet och vi har sponsorplatser kvar. Som det ser ut flyttar vi in i en ny hall i Åby-området runt 2026. De som redan nu ansluter garanteras en plats (skylt) då. Vi behöver verkligen våra sponsorer!

Bilden ovanför är på bana 1. Vi har även reklamplatser på bana 4 samt på kortsidan av samtliga banor. Även utanför hallen där bilar från E6 ser dessa. Vill du ha ditt varumärke synligt i en aktiv miljö? Samt för den goda sakens skull bidra till ungdomsverksamhet och friskvård?

Kontakta august@molndalstk.se för att boka in en förutsättningslös träff.

Ni som ansluter nu garanteras som sagt en plats i vår framtida hall, utöver det faktumet att ni syns redan nu på en välbesökt plats med runt 5000 kunder per år samt ett vältrafikerat Instagram. Och kanske viktigast av allt, ni stödjer ungdomsidrotten.

VÄLKOMMEN IN MED ERT INTRESSE!